BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nadarzynie

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nadarzynie

  • Praca »

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy

DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NADARZYNIE
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze


STARSZY INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ


Planowane zatrudnienie: od 02. 01. 2026 r.
Wymiar etatu: (1 etat), forma zatrudnienia: umowa o pracę


I. Wymagania niezbędne od kandydatów
1. wykształcenie – spełnia jeden z poniższych warunków:
a. wyższe: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości, lub
b. średnie: ukończenie średniej policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 5 letniej praktyki w księgowości;
2. brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
3. Spełnienie warunków określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych tj:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
4) nieposzlakowana opinia,
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.


II. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1. doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub w jednostkach samorządu terytorialnego;
2. znajomość programów komputerowych: Księgowość budżetowa U.I.INFO-SYSTEM T.i R. Groszek, SJO BeSTia, PŁATNIK;
3. biegła znajomość komputera: Microsoft Word, Exel, Internet
4. umiejętność sporządzania danych statystycznych w CAS, tworzenie prognoz i zestawień w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
5. umiejętność pracy w zespole;
6. samodzielność w działaniu, zaangażowanie, odpowiedzialność, terminowość, wysoka kultura osobista;
7. umiejętność pracy pod presją czasu;
8. znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych;
9. znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, kodeksu pracy, ochrony danych osobowych i zamówień publicznych;
10. znajomość zasad finansowania zadań z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych;
11. mile widziana znajomość przepisów prawa związana z zakresem wykonywanych zadań dotyczących funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego tj.:
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych;
- ustawy: ochrona danych osobowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej, o podatku od osób fizycznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- oraz innych ustaw związanych z realizacją zadań przez Ośrodek.


III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zadania główne:
1. obsługa programu finansowo-księgowego Groszek;
2. księgowanie syntetyczne i analityczne bieżących wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej;
3. dekretowanie i księgowanie dowodu źródłowego w księgach rachunkowych w systemie informatycznym w sposób zapewniający trwałość;
4. kontrola prawidłowości opisu merytorycznego dowodu źródłowego i klasyfikacji wydatków względem rozdziałów i paragrafów;
5. sporządzanie informacji, sprawozdań, prognoz dotyczących dochodów i wydatków ośrodka;
6. sporządzanie jednostkowych i zbiorczych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych (na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego);
7. udział w sprawozdawczości budżetowej;
8. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;
9. udział w przygotowywaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym;
10. udział w opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z głównym księgowym i kierownikiem jednostki;
11. udział w sporządzaniu analiz z wykonania planu finansowego jednostki;
12. prowadzenie analityki za usługi opiekuńcze;
13. rozliczanie delegacji służbowych i ryczałtów za używanie samochodów do celów służbowych.
14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych; przygotowanie zleceń spłat kredytów, pożyczek wraz z należnymi odsetkami;
15. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku i osób;
16. obsługa programów Płatnik, Kadry i Płace, Księgowość budżetowa;
17. dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
18. uzgadnianie obrotów i sald kont, w tym rozrachunkowych z ZUS, US, pracownikami, kontrahentami;
19. dokonywanie wypłat, w tym wypłat świadczeń z pomocy społecznej;
20. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz nadzór nad należytym ich zabezpieczaniem i utrzymaniem, terminowe rozliczanie środków na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.


IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. pełny wymiar czasu pracy na czas określony celem sprawdzenia kompetencji pracownika
z możliwością przedłużenia;
2. wynagrodzenie ustalane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024., poz. 1638 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników obowiązującym w jednostce;
3. usytuowanie stanowiska pracy: na parterze;
4. praca biurowa z obsługą urządzeń technicznych, w tym systemów komputerowych, finansowych, sprawozdawczych , przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
5. na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia;
6. stanowisko wymagające kontaktowania się z innymi stanowiskami;
7. bezpieczne warunki pracy na stanowisku.


V. Naszym pracownikom oferujemy:
1. pracę w życzliwym zespole;
2. stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
3. możliwość rozwoju zawodowego i udział w atrakcyjnych szkoleniach;
4. dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
5. dodatek motywacyjny zgodnie z Uchwałą nr 62 Rady Ministrów z 19 czerwca 2024 r.;
6. trzynaste wynagrodzenie;
7. premie uznaniowe;
8. pakiet socjalny, dofinansowanie do wypoczynku tzw. grusza;
9. możliwość wykupienia polisy na życie (w ramach grupowego ubezpieczenia).

VI. Wskaźnik zatrudnienia:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nadarzynie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

VII. wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny- opatrzony numerem telefonu lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
2. życiorys (CV)-opatrzony numerem telefonu lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
3. kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - /do pobrania/;
4. kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6. podpisane pisemne oświadczenie: – /do pobrania/; a) o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych, b) oświadczenie, że kandydat nie był skazany za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe, c) oświadczenie kandydata o niekaralności,
7. czytelnie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu naboru i informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzonym naborem /obowiązek informacyjny z art. 13 RODO//do pobrania/;
8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
9. Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem i datą.

VIII. Postępowanie rekrutacyjne:
ETAP I weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej;
ETAP II rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie GOPS w Nadarzynie oraz test kwalifikacyjny.

IX. Informacje dodatkowe:
zgodnie z art. 16 ust.2 oraz art.19 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym (w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym), umowę o pracę zawiera się na czas określony (nie dłuższy niż 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

X. Termin i miejsce złożenia dokumentów:
wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z opisem:

„Nabór na stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ”
w terminie do dnia 24.11. 2025 r. do godziny 18:00 w siedzibie Ośrodka lub przesłać na dres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nadarzynie ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn (decyduje data faktycznego wpływu do GOPS)


Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Ośrodka po upływie wskazanego terminu oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla).
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poczty email, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub z wykorzystaniem profilu zaufanego.

Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny

XI. Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi po zakończeniu procedury naboru.
1. kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów, zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne;
2. dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w drodze naboru do zatrudnienia, dołączane są do akt osobowych;
3. dokumenty aplikacyjne 3 kandydatów, którzy w wyniku oceny końcowej otrzymali najwyższą liczbę punktów, przechowywane są w Ośrodku przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie w razie nieodebrania ich przez kandydatów zostają trwale usunięte;
4. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nadarzynie /www.bip.gops.nadarzyn/ oraz na tablicy informacyjnej w jednostce.

Dyrektor
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nadarzynie
/-/ Krystyna Masłowska

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Elżbieta Ostrowska
  • opublikował: Piotr Markowski
    data publikacji: 2025-11-06 16:17

Pliki do pobrania:

  • kwestionariusze osobowe 2025 RODO.pdf (PDF)
  • Oświadczenie.pdf (PDF)
  • KLAUZULA INFORMACYJNA.pdf (PDF)
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Elżbieta Ostrowska
  • opublikował: Piotr Markowski
    data publikacji: 2025-11-06 16:19
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-12-16 22:28:40
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net