Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nadarzynie

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.gops.nadarzyn.pl

Treść strony

Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. administracyjnych

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE, W TYM
NA KIEROWNICZE I SAMODZIELNE STANOWISKA URZEDNICZE

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nadarzynie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nadarzynie ul. Mszczonowska 24; 05-830 Nadarzyn.

Stanowisko - ds. administracyjnych

I. Wymagania niezbędne:

1. posiadanie obywatelstwa polskiego, lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019 poz. 1282 ze zm.),
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5. wykształcenie średnie.

II. Wymagania dodatkowe:

1. znajomość przepisów Ustawy o pomocy społecznej, Ustawy prawo zamówień publicznych, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o rachunkowości, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
2. znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
3. doświadczenie w administracji samorządowej,
4. znajomość obsługi komputera i programów biurowych, pakiet Ms Office,
5. znajomość obsługi programów i aplikacji: CAS, Pomost,
6. terminowość, dokładność, odpowiedzialność,
7. umiejętność pracy w zespole,
8. odporność na sytuacje stresowe.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie i rejestracja korespondencji.
2. Prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych.
3. Zabezpieczenia ośrodka w dostawy usług, materiały biurowe i niezbędny sprzęt.
4. Organizowanie i zabezpieczenie bieżących napraw i konserwacji.
5. Dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów finansowych pod względem merytorycznym. Zgodnie z udzielonym upoważnieniem.
6. Prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych.
7. Przygotowanie projektów umów i porozumień.
8. Prowadzenie rejestrów umów.
9. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu pomocy społecznej.
10. Sporządzanie list wypłat z zakresu pomocy społecznej.
11. Prowadzenie składnicy akt.
12. Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i obsługą kancelaryjną.
13. Obsługa poczty elektronicznej ośrodka.
14. Sporządzanie decyzji z zakresu pomocy społecznej.
15. Sporządzanie decyzji dodatków mieszkaniowych.
16. Sporządzanie decyzji dodatku energetycznego.
17. Sporządzanie miesięcznych zestawień ze sporządzonych decyzji dla działu księgowości.
18. Prowadzenie rozliczenia Programu dożywiania.
19. Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o: świadczenia rodzinne, świadczenie wychowawcze.
20. Działania związane z programem Senior + 2021-2027 (w tym utworzenie np. Klubu Seniora lub Dziennego Domu Pobytu).
21. Gromadzenie i prowadzenie wymaganej dokumentacji.
22. Rozliczanie należności budżetowych (pilnowanie terminów, merytoryczne sprawdzanie poprawności faktur i not, odpłatność za DPS).

IV. Informacja o warunkach pracy:

1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
2. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
3. Praca związana z techniczną obsługą urządzeń biurowych.

V. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny, CV,
2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe/staż pracy,
4. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
5. oświadczenie o: pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanym obywatelstwie polskim,
6. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
* w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

VI. Terminy i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. administracyjnych” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nadarzynie pok. 128 lub przesłać na adres: ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, do dnia 23.07.2021 r. do godziny 14:00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Ośrodka lub data złożenia w pok. 128).

VII. Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
1. Administrator danych i kontakt do niego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nadarzynie, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, reprezentowany przez Dyrektora
2. Kontakt do inspektora ochrony danych: rodo@nadarzyn.pl
3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nadarzynie.
4. Informacje o odbiorcach danych: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nadarzynie.
5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Gminnym Ośrodek Pomocy Społecznej w Nadarzynie (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Ośrodka ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
6. Uprawnienia:
1) prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
2) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach:

1. W pierwszym etapie Komisja dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustala listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu.
2. W drugim etapie Komisja dokonuje oceny merytorycznej kandydata prowadzonej w formie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Dyrektor GOPS
(-) Krystyna Masłowska

drukuj (Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. administracyjnych)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Masłowska
    data wytworzenia: 2021-07-05
  • opublikował: Michał Wilczak
    data publikacji: 2021-07-05 16:23

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 8693
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-01-26 13:20:16